Tønsberg

Alle våre priser inkluderer smittevernstiltak ihht gjeldene retningslinjer

Kjøretime 45 min

Kjøretime

kr 810,-

Forbikjøring

Kurset gjennomføres vanligvis i forbindelse med sikkerhetskurs på øvingsbane for å utnytte tiden best mulig.

kr 1400,-

Sikkerhetskurs på vei del 4

Kurset er teoretisk oppsummering og erfaringsutveksling sammen med andre som har gjennomført sikkerhetskurset. Det foregår i klasserom.

kr 990,-

Kjøretime 90 min

Det vanligste er å kjøre en dobbel kjøretime, både for effektivitet og beleilighet.

kr 1620,-

Sikkerhetskurs på vei del 1

Kurset er teoretisk og målet er å videreutvikle den trafikale kompetansen til å opptre slik at ulykker unngås.

kr 990,-

Førerprøve

Inkludert oppvarmingstime før førerprøven, og leie av bil til førerprøven.

kr 3160,-

Trinnvurdering

Denne timen er obligatorisk, og brukes til å finne ut om målet for det aktuelle trinnet er nådd. Trinnvurdering kjøres etter trinn 2 og trinn 3.

kr 810,-

Sikkerhetskurs på vei del 2

Kjøring i landeveismiljø og forbikjøringssituasjoner.

kr 5175,-

Prøvegebyr

Prøvegebyret betales direkte til Statens Vegvesen på nett før førerprøven starter. Link tilsendes fra dem.

kr 1200,-

Sikkerhetskurs

på øvingsbane

Pris eksl baneleie til NAF. Kurset gjennomføres med forbikjøring på slutten av trinn 3, når eleven er på førerprøve-nivå.

kr 4000,-

Sikkerhetskurs på vei del 3

Planlegging og gjennomføring av kjøring i variert trafikkmiljø.

kr 4170,-

Baneleie

Gebyr til NAF ved sikkerhetskurs på øvingsbane

kr 1450,-